Sposoby na lepsze trawienie

Sposoby na lepsze trawienie


Kazdy z nas ma czasem problemy z trawienie: bole brzucha, wzdecia, uczucie ciezkosci.
Jest wiele roznych sposobow aby walczyc z tymi przykrymi dolegliwosciami. Wiele osob od razu siega po jakie tabletki, wspomagacze itp.
Ale ja dzisiaj chce Wam Przedstawic kilka sposobow radzenia sobie z nimi.







 Wesołych Świąt!

Wesołych Świąt!


Wesołych Świąt!
Bez zmartwień,
Z barszczem, z grzybami, z karpiem,
Z gościem, co niesie szczęście!
Czeka nań przecież miejsce.
Wesołych Świąt!
A w Święta,
Niech się snuje kolęda.
I gałązki świerkowe
Niech Wam pachną na zdrowie.
Wesołych Świąt!
A z Gwiazdką!
Pod świeczek łuną jasną
Życzcie sobie - najwięcej:
Zwykłego, ludzkiego szczęścia


KONKURS

KONKURS

Z moich statystyk na blogu wynika, ze duza popularnosc ma notka  o moich butach.
Postanowilam z tej okazji zrobic maly konkurs. Nagroda beda wlasnie buty imperia wo`s elbrus .


Ale zasady konkursu beda dopiero opisane jesli na facebooku be slim bedzie 100 czlonkow. Wiem, ze bardzio duzo osob czyta mojego bloga ale nie chce sie ujawnic. Wiec pierwsza zasady aby konkurs ruszyl musi byc 100 czlonkow minimum na FB. Kolejna zasada jesli bedziesz chcial wziasc udzial w moim konkursie musisz polubic FB Be slim. Mozna to zrobic po prawej stronie na blogu jest odnosnij do FB.

Wiec czekamy na 100:) A nagroda jest warta tego. Nowe buty imperia wo`s elbrus.
Cwiczenia  z miesniami ktore cwicza

Cwiczenia z miesniami ktore cwicza

Tak jak zapowiedzialam na FB dzisiaj post dotyczacy wybranych cwiczen z grupa miesniowa ktora w danym czasie jest cwiczona. Bedzie duzooo zdjec ktore beda idealnie obrazowac ktore partie ciala pracuja. Na dzisiaj 6 cwiczen. Jesli potrzebujesz normalnej anatomicznej nazwy miesni napisz smialo a chetnie odpisze. Nie pisalam dokladnie poszczegolnych miesni bo nie kazdy zna sie na miesniach  i moze nie poznac gdzie lezy poszczegolny miesniej. A zreszta sami zobaczcie jak to wyglada. Wiec dzisiaj 6 cwiczen , nastepeny post - kolejny zestaw cwiczen. Oraz juz niedlugo , a moze juz w tym tygodniu KONKURS !!! :) ALe to juz zalezy tylko i wylacznie od was. Dlaczego? Notka  powyzej wszystko opisuje :)

A wiec zaczynamy:



buty imperia wo`s elbrus

buty imperia wo`s elbrus

Na samym poczatku pisze, iz to nie jest post sponrorowany, ani zadna inna reklama. Chce poprostu opowiedziec i pokazac wam moj wczorajszy zakup:)

Cwiczenia na rowerku eliptycznym

Cwiczenia na rowerku eliptycznym

Cwiczyl ktos na rowerku eliptycznym naczej orbitrek albo stepper ale ten automatyczny?
Czasem jak odwiedzam silownie lubie na nim cwiczyc, ale widze ze duzo osob nie wie jak poprawnie na nim cwiczyc. Niektorzy poprostu tylko "biegaja" na nim a rezultatow nie widac...
Dzisiaj opowiem jak nalezy poprawnie  cwiczyc.





Holiday

Holiday

I Przyszedl czas na mnie.
2 Tygodnie wolnego.
Ale nie martwcie sie posty beda co 2 dzien umieszczale i  taka czestotliwosc juz zostanie na stale



Kontuzje Kolan

Kontuzje Kolan

Bardzo obszerny post dzisiaj, wiec nastawcie sie na duza ilosc waznych informacji.
Jak zapobiegac, leczyc kontuzje kolan. Jak sie odzywiac  i jak cwiczyc. To wszystko juz dzisiaj.





Plan treningowy na brzuch cz. 2


Dzisiaj ciag dalszy planu treningowego na brzuch.
Dzisiaj opisze Cwiczenia dodatkowe  dostosowane do poszczegolnej sylwetki ( szczupla, z tluszczykiem  i z boczkami i normalna) oraz diete. 

Plan treningowy na brzuch cz 1 - cwiczenia


Wiem, ze wiele osob najwiekszy problem mam z brzuchem. Nie latwo jest o niegodbac - sama  o tym doskolane wiem. Dzisiejszy post i jutrzejszy bedzie skupiony na cwiczeniach i diecie dla calego cyklu treningowego wiec warto przeczytac oba.

Zowu moje motto bloga , ze beda to cwiczenia dla kazdego, bez wydawania pieniazkow na odzywki, silownie , sprzety itp.

Skakanka

Skakanka

Tak jak pisalam w pierwszym poscie, zamierzam wykorzystywac do cwiczen takie sprzety aby nie kosztowaly fortuny.
Dzisiaj przyszedl czas na skakanke.
Ktos juz cwiczyl, albo ma zamiar, ale nie wie jak?
Zapraszam na dzisiejszy post poswiecony w 100% o skakance. Dowiesz sie wszystkiego od kupna skakanki po rozpisany zestaw treningowy :)



12 grup produktów spożywczych

12 grup produktów spożywczych

Grupy produktów spożywczych
 Dla osob aktywnych przyjęto podział produktów spożywczych na 12 grup. Dzięki takiemu podziałowi można zaplanować wyżywienie zapewniające odpowiednie proporcje pomiędzy produktami spożywczymi. A takze produktami ktore sa zakwaszajace  i odkwaszajace.
Zdrowe zamienniki niezdrowego jedzenia

Zdrowe zamienniki niezdrowego jedzenia

Dzisiaj zdrowe zamienniki niezdrowego jedzenia. Dla tych osob ktorym jest ciezko przejsc na diete eliminujac rzeczy ktore uwielbiaja, ten post bedzie rewelacyjny:

Mity zwiazane z dieta

Mity zwiazane z dieta

Dzisiaj obalam mity zwiazane z dieta.
Duza ilustracja obrazujaca podstawowe mity diety. 
Wejdz i sprawdz koniecznie:




Cwiczenia z tasma Thera-band

Cwiczenia z tasma Thera-band

Dzisiaj chcialabym napisac cos o tasmach thera band, poniewaz temat nie jest mi obcy, gdyz mam certyfikat potwierdzajacy moja widze na ten temat :)


Zdrowy sen

Zdrowy sen


Ze snem jest różnie jedni zasypiają natychmiast jak tylko się położą, inni przewracają się z boku na bok, nie bardzo wiedząc jak temu zaradzić. Tutaj znajdziecie sposoby jak szybko i z przyjemnością zasnąć.
Wiele osób kojarzy, że głęboki i twardy sen jest przykładem zdrowego snu ponieważ zapadamy w niego bardzo szybko, co nie jest do końca prawdą. Jednak wtedy to właśnie mamy ciężkie sny, połączone często z chrapaniem. Żeby temu zapobiec powinniśmy pomyśleć na chwilę relaksu przed snem.




Oto kilka przykładowych rozwiązań:

WIELKA TABELKA KALORYCZNOSCI



 Ogromna tabela kalorycznosci. Dla ulatwienia bedzie ona na gornym pasku po prawej stronie na stale. Tabela ulatwi wam skomponowanie dobrej diety . Zapraszam 

Proporcie zywieniowe

Wiem, ze wiele osob ma problemy przy ukladaniu diety itp ile trzeba zjesc bialka, tluszczow, wegli itp... Ja tez mialam z tym problem, ale zeby wam pomoc opisze krotko jak to powinno wygladac.
Cwiczenia na nogi

Cwiczenia na nogi


Dzisiaj zestaw cwiczen aby miec sliczne, szczuple nogi.  
Sa 3 zestawy cwiczen: 
-dla osob ktore nie chodza n silownie i nie maja zadnego sprzetu,
-dla osob ktore lubia cwiczyc z pilka
- dla osob ktore chodza na silownie

Zapraszam do komentowania

Fitness - co warto wiedziec ?


 Moda na aktywny wypoczynek sprawia, że co raz cześciej ćwiczymy w grupie korzystając z rosnących jak grzyby po deszczu fitness klubach. Gimnastyka pomaga schudnąć, wymodelować sylwetkę, odreagować. To także doskonały sposób na zatrzymanie biologicznego zegara. Regularny trening aerobowy zwiększa odporność organizmu, dotlenia go, polepsza wchłanianie tlenu i wykorzystanie wapnia, a zatem zapobiega osteoporozie, uaktywnia nasz naturalny system obrony przed wolnymi rodnikami, zapobiega utracie jędrności ciała, słowem - opóźnia proces starzenia.
Kawa VS Zielona Herbata

Kawa VS Zielona Herbata

Ja kazdego dnia rano Musz, poprostu musze wypic kawke. Swojego czasu pilam nawet do 5 kaw dziennie, tak lubilam jej smak. Nadal lubie ale ograniczylam sie do picia tylko jednej rano, ewentualnie dwoch w ciagu dnia jesli ide do znajomych poplotkowac. Zielona herbata na specyficzny smak, inny niz zwykla ciemna. Tez kilka razy dziennie ja pije. Ponizej przedtsawiam rysunki opisujace co nam daje  kawa  i zielona herbata.

Program ćwiczeń - o czym pamietac?


O czym pamiętać planując swój program ćwiczeń?
Wiele z Was próbuje ułożyć sobie swój własny program ćwiczeń. Kobiety coraz częściej przychodzą z konkretnymi oczekiwaniami. Widać, że coraz więcej czytają na temat fitness i tak trzymać ! Tutaj chciałabym podać Wam kilka wskazówek, które okażą się pomocne przy planowaniu własnego programu ćwiczeń.

DIETA - praktyczne porady


DIETA - 30 praktycznych porad



1. Zastąp żółtka - tofu lub białkami.
2. Wykorzystaj tofu lub mięso z indyka zamiast ciemnego mięsa.
3. Używaj chudego jogurtu zamiast śmietany i majonezu.
4. Zawsze zmniejszaj kaloryczność sosów przygotowywanych w domu.
5. Stosuj odtłuszczone lub chude mleko zamiast pełnotłustego.
6. Potrawy doprawiaj ziołami i przyprawami, aby zrekompensować smak.
7. Jeśli jest to możliwe gotuj na parze, piecz na ruszcie lub w piekarniku, ale nie smaż.
8. Nie przegotowywuj jedzenia - proces ten niszczy witaminy i proteiny zawarte w produktach.
9. Zamiast tłuszczu wkładaj do zupy warzywa saute.
10. Wyznacz sobie cel, aby zmniejszyć masę ciała o 18% (ale nie mniej niż 10%). 
cwiczenia na posladki

cwiczenia na posladki

Chcesz miec sliczna pupe, nie zapominaj  o nia dbac. Zmienilas swoj sposob odzywiania? - swietnie ! Teraz czas na cwiczenia. Ponizej przedstawiam 18 cwiczen na idealne piekne posladki.


Relax  - Sunday

Relax - Sunday

 A Wy jak spedzacie niedziele ?
Ja wlasnie jade na sciane wspinaczkowa troche sie powspinac.
Moj trening wskazuje na dzis rest albo rozciaganie. Wybieram oczywiscie rozciaganie.
zycze milej niedzieli !!!

Cwiczenia na boczki

Cwiczenia na boczki

wiem, ze wiele z was ma problem z boczkami. Ja tez niestety...
Ponizej przedstawiam wam 4  zestawy cwiczen na boczki. Sa skuteczne i naprawde polecam. Wystarczy kliknac w link
                                     
Cwiczenia na brzuch

Cwiczenia na brzuch

37 cwiczen na brzucholek ktory mozecie robic w domu jestem pewna ze nuda nie straszna, kazdy moze wybrac ktore mu sie najbardzie podoba.

Smoothie - koktajle - przepisy ciagla aktualizacja

Smoothie - koktajle - przepisy ciagla aktualizacja

Mmmmniammmm
Jak dla mnie najlepsze sniadanie dla tych ktorzy nie maja czasu rano. Wrzucic wszystko do blendera i gotowe. Mozna zabrac razem ze soba do pracy, szkoly albo na spacer.
A Wy znacie jakies smakowite koktajle? Zapraszam do wpisywania Waszym ulubionych.







Zasady zdrowego zywienia  i diety

Zasady zdrowego zywienia i diety

Wiele ludzi nie lubi czytac dlugich postow, ja sie do nich zaliczam. Meczy mnie gdy post jest dlugii i nigdy sie nie konczy. Ja stawiam na minimum tresci , max wiedzy.
Ponizej przedstawiam wam zdjecia ktore idealnie obrazuja co nalezy jesc a czego unikac.
Niestety jest to po angielsku, ale gdyby ktos mial problem z tlumaczeniem prosze piszcie, pomoge.
Wersja z obrazkami jest idealna dla wzrokowcow - wiem cos  o tym:)


Zdrowe odzywianie w malym paluszku

Zdrowe odzywianie w malym paluszku






1/4 powierzchni to pełnoziarniste kasze, ziemniaki (ugotowane i nie polewane masełkiem) lub ryż pełnoziarnisty; 1/4 stanowi białko - łosoś, wołowina, mięso drobiowe, zaś 1/2 na talerzu zajmują warzywa (może to być sałatka warzywna, tarta marchewka czy seler z jabłkiem).

sniadanie

sniadanie

Moje resztki sniadanka:
Owsianka na mleku z sokiem z jerzyn i suszona zurawina, mmmmniammm


Copyright © 2014 be slim , Blogger