Wesołych Świąt!

Wesołych Świąt!





Wesołych Świąt!
Bez zmartwień,
Z barszczem, z grzybami, z karpiem,
Z gościem, co niesie szczęście!
Czeka nań przecież miejsce.
Wesołych Świąt!
A w Święta,
Niech się snuje kolęda.
I gałązki świerkowe
Niech Wam pachną na zdrowie.
Wesołych Świąt!
A z Gwiazdką!
Pod świeczek łuną jasną
Życzcie sobie - najwięcej:
Zwykłego, ludzkiego szczęścia


zrodlo obrazka google.pl

Ćwiczenia z mieśniami  część 2

Ćwiczenia z mieśniami część 2





















 mięśnie ćwiczące: mięśnie pleców. przednia  i tylna strona mięśni rąk.mięśnie pośladkowe, mięśnie ud  i podudzi

































Mięśnie ćwiczące: mięśnie pleców,( czworoboczne), mięśnie pośladkowe, tylna i przednia strona ud i podudzi, oraz mięśnie naramienne, mięśnie skośne brzucha


















Mięśnie ćwiczące: przednia  i tylna strona rąk tzn bicepsy, tricepsy, mięśnie zębate tyle (na plecach) oraz tzn motyle - mięśnie piersiowe










Mięśnie ćwiczące: tylna  i przednia strona rak, (tricepsy, bicepsy itp) mięśnie piersiowe, oraz zębate tylne, mięśnie naramienne















Mięśnie ćwiczące: mięśnie piersiowe, naramienne, bicepsy, tricepsy, mięśnie kapturowe, motyle
















Mięśnie ćwiczące: mięśnie brzucha prosty i skośny, mięśnie ud, mięśnie naramienne, mięśnie klatki piersiowej








źródło obrazka google.pl

buty imperia wo`s elbrus

buty imperia wo`s elbrus




Na samym początku pisze, iż to nie jest post sponsorowany, ani żadna inna reklama. Chce po prostu opowiedzieć i pokazać wam mój wczorajszy zakup:)

Urlop spędzam w tym roku w Polsce:) I jak za każdym razem wygląda to tak, że pierwsze kilka dni mamy z Moja Mama manie zakupowa. Wczoraj weszłyśmy do sportowego sklepu. Ona zakupiła super kurtkę i misiowata bluzę, a ja sportowe buty.

Napisane jest, że są to buty do biegania. Model buty imperia wo's elbrus. Kolor błękitny. Chciałam kolor czarny był super, ale niestety rozmiar, który został to 37, a ja nosze 39. . Kupiłam je z zamiarem ubierania ich do moich ćwiczeń w domu. Stare były w mega opłakanym stanie, aż mi wstyd ich pokazać wiec zdjęcia starych butów nie będzie.

Nowe były na przecenie ze 180 zł na 50 zł. Cena rewelacyjna jak na takie buty. Lekkie niemiłosiernie, w ogóle nie czuć ich na nogach. Wygodne megaaaaaaaaaaaaaaaa. Dzisiaj kolejna runda treningu wiec je wyprobuje.

Jeśli ktoś ma możliwość je zakupić to polecam. Swoje kupiłam w martesie.



Podobają wam się ?


Skakanka

Skakanka

Tak jak pisalam w pierwszym poscie, zamierzam wykorzystywac do cwiczen takie sprzety aby nie kosztowaly fortuny.
Dzisiaj przyszedl czas na skakanke.
Ktos juz cwiczyl, albo ma zamiar, ale nie wie jak?
Zapraszam na dzisiejszy post poswiecony w 100% o skakance. Dowiesz sie wszystkiego od kupna skakanki po rozpisany zestaw treningowy :)











Chcesz poprawić kondycję i zrzucić kilogramy? Skacz na skakance!
Skakanie dobrze wpływa na organizm. Dzięki systematycznemu treningowi na skakance znacznie poprawisz kondycję, spalisz zbędne kilogramy, polepszysz swoją sprawność fizyczną, poprawisz krążenie i przy tym wymodelujesz sylwetkę. 30-minutowe intensywne skakanie pozwala spalić nawet 300-400 kcal. Po kilku tygodniach treningu ciało staje się lekkie i bardziej sprężyste. Systematyczne skakanie rozwija, uelastycznia i wzmacnia nogi, w szczególności łydki i stawy skokowe. Jest to jeden ze sposobów na ćwiczenie mięśni pośladków, brzucha, rąk i ramion.


Przeciwwskazania do tego wysiłku to:
- znaczna nadwaga (BMI > 28),
- dolegliwości związane ze stawami,
- problemy z układem krążenia,
- słabe kości (osteoporoza),
- zaburzenia równowagi.

Jaka skakankę kupić:

Można kupić w profesjonalnym sklepie.
Zwykle skakanki można kupić w normalnym sklepie, w supermarkecie, a nawet w kiosku.
Najlepsze są skakanki wykonane ze sztucznego tworzywa. Na takich skakankach można skakać szybciej niż na tych wykonanych z materiału czy skóry. Kupując skakankę, zwróć także uwagę na swój wzrost – stań stopami na skakance i sprawdź, dokąd sięgają uchwyty. Aby skakanka nie utrudniała nam skakania, końce powinny sięgać powyżej naszych pach.

 Prawidłowa technika skakania na skakance
Technika nie jest trudna, ale bardzo istotna. Należy pamiętać o:
  • wyprostowanej postawie
  • wciągnięciu brzucha
  • ugięciu łokci i trzymaniu ich blisko tułowia
  • odchyleniu dłoni na bok
  • cofnięciu barków
  • wykonywaniu obrotów linką nadgarstkami i dłońmi
  • unikaniu ruchów barkami
  • skakaniu na niewielką wysokość
  • skakaniu na palcach

    Nie przywiązuj się do jednego ćwiczenia, warto mieszać techniki. Wyróżniamy kilka typów skoków:
  • bieg w miejscu
  • podskoki w miejscu
  • podskoki z wykrokiem na boki
  • podskoki z wykrokiem na przód lub tył

Trudniejsze, ale po opanowaniu podstawowych skoków, warto je wprowadzić do treningu:
  • krzyżowanie skakanki tzw. ósemki 
  • dwa podskoki na jeden obrót 
  • podskoki na jednej nodze 
  • podskoki naprzemienne raz na jednej, raz na drugiej nodze
  • skakanie do tyłu
Gdzie skakać:
W domu, w ogrodzie, w parku itp... Gdy skaczesz w domu uważaj na oświetlenie, ściany i rożne rzeczy. Najlepiej wybieraj podłoże syntetyczne albo drewniane jeśli chodzi o ćwiczenia w domu, ale nie zapominaj o sąsiadach.


 Trening

 Poniższy obrazek przedstawia jeden z treningów, który można wykonać:




Pamiętaj o rozgrzewce !!!

Na zakończenie podaje kilka filmików o skakaniu.










 

 








źródło google.pl
Copyright © 2014 BeSlim , Blogger