Jak pozbyć się boczków pod pachami?

Jak pozbyć się boczków pod pachami?










Boczki pod pachami to problem, który nie jednej kobiecie spędza sen z powiek. Kobiecie, ponieważ to głównie panie nosząc bluzki i sukienki odsłaniają okolice pach. Boczki, czy też wałki pod pachami najczęściej pojawiają się u osób z nadwagą i otyłością i są związane z otłuszczeniem najszerszego mięśnia grzbietu.


Oczywistą metodą walki z boczkami pod pachami są ćwiczenia i dieta wyszczuplająca. Czasem boczki mogą się utworzyć w konsekwencji źle dobranego biustonosza, z którego piersi kobiety wylewają się, ponieważ najczęściej jest on za mały. Tak więc, jeśli jesteś kobietą i zmagasz się z tym problemem, najpierw udaj się po poradę do brafitterki. Brafitterka to specjalistka od doboru stanika, dzięki któremu walory twojego biustu zostaną maksymalnie wyeksponowane i uwydatnione, a co najważniejsze, dotychczas źle dobrana bielizna przestanie zniekształcać twoje ciało. Jeżeli jednak temat wałków pod pachami jest o wiele bardziej skomplikowany, to czas zacząć wykonywać odpowiednie ćwiczenia, które pomogą ci w wyeliminować ten wstydliwy problem.

Możesz wykonać kilka prostych ćwiczeń, aby pozbyć się boczków pod pachami:

-hantle:




-Skłony boczne w pozycji stojącej

Pozycja wyjściowa stojąca. Ręce opuszczone wzdłuż tułowia, w dłoniach trzymamy ciężarki. Teraz powoli zginamy ciało w prawo, opuszczając prawą rękę wraz z ciężarkiem maksymalnie w dół wzdłuż prawej nogi. Następnie wracamy do pozycji wyjściowej i to samo robimy z lewą ręką. Ćwiczenie wykonuj minimum 3 minuty dziennie.

-Podciąganie na drążku (lub samo opuszczanie)


Podciąganie na drążku jest idealne na wypracowanie kondycji, siły i wyglądu okolic pach. W tym ćwiczeniu pracują nie tylko najszerszy mięsień grzbietu, ale również mięśnie ramion – mięsień dwugłowy i trójgłowy ramienia. Jeżeli nie dajesz rady podciągnąć się na drążku, na początku możesz podstawić krzesło, wejść na nie, chwycić drążek i powoli opuszczać się tylko na dół. W dalszej kolejności spróbuj po opuszczeniu się trzymać się drążki minimum kila sekund.

-Damskie pompki

klękamy na podłodze, podpieramy się z przodu rękami i opuszczamy klatkę piersiową w dół, a potem unosimy ją w górę, uginając się na łokciach jak najniżej i unosząc do wyprostowanych rąk.

-Dociskanie dłoni



 stajemy prosto w lekkim rozkroku ręce uginamy w łokciach i układamy je przed sobą dłońmi do siebie i teraz dociskamy z całych sił dłonie do siebie. Ćwiczenia powtarzamy przez 5 minut.

-Boksowanie

stajemy w lekkim rozkroku i wykonujemy wymachy rękami na przemian w przód jak w boksie do prostych rąk, pięści zaciśnięte.

                Jak powinno dobierac sie prawidlowo stanik:









































zrodlo: http://www.cwiczenia.org
http://befit.pl
http://cellulitka.blogspot.co.uk

P90x3 - mój nowy trening

P90x3 - mój nowy trening




Od 2 miesięcy trenuje P90x, ale z przyczyn osobistych miałam 2 tygodniowa przerwę.

Na szczęście moja waga i centymetry podczas tej przerwy nie powiększyły się :)

Ostatnio na pewnym blogum z którego czerpałam informacje dotyczące P90x znalazłam nowy trening P90X3 - ,że nie powinnam przerywać P90x tylko skończyć go do konca, ale nowy trening jest bardziej dla mnie przyjazny gdyż trwa krocej, bo 30 min wiec do niego dodaje ćwiczenia z Mel B. I taki zestaw jest dla mnie idealny.

Poniżej przyklejam info dotyczące P90x3:




P90X3 proponuje nam 4 programy do wyboru; CLASSIC, dla równomiernej rzeźby ciała, ilość cardio jest wprost proporcjonalna do ilości treningów siłowych.
LEAN, dla osób, które nastawione są na szybszy spadek wagi przez wykonywanie większej ilości treningów cardio.
MASS, dla osób chcących zbudować większa masę mięśniowa.
DOUBLES dla “maniaków”  którzy chcą osiągnąć maxymalne rezultaty poprzez wykonywanie treningów 2 razy dziennie.

Wymagany sprzet jest dokładnie taki sam jak do P90X; kilka hantli , drążek bądź expander na drzwi, mata do yogi oraz TY SAM

Pierwsza zaleta jaka rzuca się w oczy jest CZAS, godzinne treningi zostały skrócone do 30min, co zapewne podoba się każdemu z nas  tyczy się to również Yogi. Wieksza różnorodność treningów; total synergistics, cvx, agility x, triometrics, pilates x, yoga, incinerator, the challenge, mmx, the warrior, isometrix, dynamix, decelerator, accelerator, eccentric upper, eccentric lower.










zrodlo: http://malywielkiswiatewla.wordpress.com/
Copyright © 2014 BeSlim , Blogger