Ćwiczenia na łydki

                                


Znalazłam super obrazki z ćwiczeniami i mięśniami na łydki.
Koniecznie muszę się  nimi z Wami podzielić, gdyż uwielbiam takie konkretne ilustracje z mięśniami.






                       WSPIĘCIA NA PALCACH W POZYCJI SIEDZĄCEJ 

 Jest to ćwiczenie na maszynie, ale w domu można pokombinować ze zwykłym krzesłem  i ciężarem na nogach.


                                     WSPIĘCIA NA PALCACH STOJĄC



Nie musisz mieć profesjonalnej maszyny jest kilka wariantów.


                                        UGINANIE NÓG W POZYCJI LEŻĄC



Fajny wariant  dla osób, które nie chodzą na siłownie (rysunek lewy górny). Nakładamy na kostkę obciążenie.


























zrodlo obrazka: google.pl

9 komentarzy:

  1. Super objasnienia! Jeju gdyby mi sie tak chcialo jak mi sie nei chce... sesja i wakacje zrobiły ze mnie taką kluche ze ja nie wiem jak sie pozbieram. Karnet na szczescie jest od pazdziernika wiec nie ma przepros... ale totalny brak motywacji jak na razie:(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Kochana kazdy czasem ma jakiegos lenia;) Ja tez go czasem lapie;) Ale jak juz masz karnet to dobry poczatek na pozbycie sie go:)

      Usuń
  2. na lydki dobrze dziala duza ilosc powtorzen, a jesli chcemy je rozbudowac to warto cwiczyc czesciej niz 1-2 razy w tyg :) system 20,40,60 potorzen spowoduje ze bedziemy miec mega palenie hehehehe ja po takim treningu mam zgon ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja muszę ćwiczyć łydki:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi jaka zawzietosc u Ciebie Kochana :):)

      Usuń
  4. Ja na łydki polecam orbitrek. Świetne efekty w krótkim czasie

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 BeSlim , Blogger