hiit czy kit?







Dzisiaj coś dla zabieganych, notorycznie narzekających na brak czasu i motywacje.

Chce Wam opowiedzieć o pewnym programie treningowym, który nie zabiera nam dużo czasu.

Hiit, czyli z angielskiego High Intensity Interval Training, czyli bardzo intensywny trening interwałowy.

Przeznaczony dla osób,  które chcą szybko spalić tkankę tłuszczową oraz poprawić swoja kondycje.

Główna zaleta takiego treningu to proste ćwiczenia i szybka redukcja tkanki tłuszczowej.

Badania pokazują, że w porównaniu do klasycznych ćwiczeń aerobowych trening interwałowy prowadzi do spalenia nawet do trzech razy większej ilości tkanki tłuszczowej przy jednoczesnym o połowę mniejszym wysiłku energetycznym i ponad połowę krótszym czasie treningu.

Wielkim plusem takiego treningu jest to ze po treningu nasza tkanka tłuszczowa jest dalej spalana nawet cala dobę czego nie ma przy zwykłym treningu aerobowym.

Ćwiczenia mogą być różne, można ćwiczyć w domu, na siłowni, pływać, biegać, skakać na skakance. Kluczem w tym treningu jest ich intensywność.

Ćwiczenia brzuszki są mniej efektywne niż nasz trening hiit.

Co jest najważniejsze nie można tego treningu łączyć z innym treningiem. Czyli ćwiczymy tylko hiit kolejny dzień to odpoczynek i znowu hiit i odpoczynek. Kluczem w tym treningu jest właśnie odpoczynek, w którym nasza tkanka tłuszczowa dalej się spala.

EFEKTY są niemal natychmiastowe.

Zapamiętaj:

Nie łącz tego treningu i żadnym innym,

Nie ćwicz na czczo

Nie zapomnij o rozgrzewce przed i rozciąganiu po.

Minimum jeden dzień przerwy

Przykładowe ćwiczenia w domu:























































Zrodla:
Obrazek google grafika
Wikipedia.pl



9 komentarzy:

  1. Lubię te treningi. Najczęściej ćwiczę z Fitness Blender

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zbiór. Zrobię wieczorne cardio.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tego typu treningi, dają kopa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, ja tez je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli jeżeli trenuje cokolwiek innego nie mogę robić tego treningu?

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam treningi na świeżym powietrzu.
    Obecnie pogoda sprzyja, ale jesienią czy zimą też się da.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fitness nie tylko dla kobiet ! Mężczyźni też mogą z niego korzystać ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 BeSlim , Blogger