7 punktów do bycia Fit







Łatwo powiedzieć temu, co figurę ma jak zapałka. Wiem, wiem tak naprawdę trudno wziąć się za siebie.

Dzisiaj pierwsze 7 ważnych punktów w kolejnych dniach będzie kolejne 7.

Wydrukuj i zapamiętaj.

1. Nie wyznaczaj sobie terminu. Od poniedziałku, od przyszłego tygodnia, on następnego miesiąca od nowego roku. Nie ma konkretnego terminu. Nie musi to być okrągła data. Ja pewnego dnia wstałam rano z łóżka i powiedziałam sobie, że to dziś. Nie była to okrągła cyfra, czy wyczekiwana data. Po prostu zwykły dzień.

2. Nie ogłaszaj wszystkim wokoło, że to już dziś. Dlaczego ? Dlatego,że nie tylko Ty będziesz oczekiwać efektów, ale też i inne osoby. A co jeśli okaże się , że nie dasz rady? Nie dość, że będzie Ci przykro, to jeszcze będziesz musiała się wszystkim tłumaczyć.

3. Zacznij od picia większej ilość wody .

4. Słodycze. Wiem, wiem jest ciężko, bo już sama nauka picia wody jest ciężka, a tu jeszcze słodycze. Wiem słodycze to największy wróg. To tylko cukry, puste kalorie , które nic nie dają, a jeszcze bardziej pogarszają.

5. Fast food. Wiem, to chyba najgorsza rzecz. Pizza, kebab mniam, jakie to pyszne no ale co z tego, jeśli po tym tyłek rośnie i na pewno nie będziemy ładnie wyglądać w bikini w wakacje.

Trzeba wyeliminować niestety.

6. Wreszcie coś optymistycznego. Ja na to mówię dzień relaksu. Tzn. nie ćwiczymy i jemy. Raz na miesiąc, nie częściej pozwalamy sobie na coś dobrego. Żeby nie szaleć i nie jeść cały dzień tych niezdrowych dan tylko pozwolić sobie, na coś jednego, konkretnego. Najlepiej zdecydować się na to, co w porze lunchu albo obiadu. Nie radze na śniadanie i kolacje. A co to może być. Tak możesz iść do Maka, do pizzeri, wypić shake tego kalorycznego najlepszego, zjeść 3 gałki lodów czy wypić litr coli. Twój wybór co wybierzesz.

7. Nie ćwicz tego, czego nie lubisz. Skoro jakieś ćwiczenie Cię denerwuje, pod nosem przeklinasz. Zmień trening. Zmiana stylu życia ma być przyjemnością, a nie katorga, dzięki temu dasz rade i nie poddasz się szybko.




12 komentarzy:

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 BeSlim , Blogger