Złota siódemka do bycia Fit

Złota siódemka do bycia Fit










 Czy wiesz jak zostać SLIM ? Jeśli nie, musisz koniecznie przeczytać ten post !



 Dla przypomnienia poprzednie punkty znajdziecie : - TUTAJ - i - TUTAJ -

15. Kup sobie jakiś fajny sportowy strój. Fajnie jest poćwiczyć w czymś fajnym. Za każdym razem, gdy będziesz na niego patrzeć od razu zachce nam się lecieć poćwiczyć.

16. Wreszcie dotarliśmy do ważnego punktu. Chyba najważniejszego. Bądź sobą !!!

17. Znajdź swoja motywacje. Każdy musi mieć motywacje, aby nie opadł z sił. Może to być zdjęcie wymarzonej sylwetki, może to być motywacja, aby w wakacje wreszcie nie wstydzić się na plaży, za małe spodnie, w które chcemy się wcisnąć, czy spojrzenie męża / chłopaka / dziewczyny/ koleżanek :) Wszystko może być motywacją.

18. Optymizm. Trzeba od początku nastawić się optymistycznie, aby praca była skuteczna. Marudzenie, że za ciężko, że za długo, że za nudno może doprowadzić to falstartu. Trzeba myśleć pozytywnie i dać sobie szanse. Nie przytyło się w jeden dzień i nie schudnie się w jeden dzień. Musisz mieć tego świadomość.

19. Cierpliwość. Ten punkt wiąże się z powyższym. Tak jak pisałam wyżej nie da się osiągnąć wymarzonego ciała w jeden dzień. Trzeba mieć dużo cierpliwości i być tego świadomym, że może nas czekać kilka miesięcy ciężkiej pracy, aby nasze marzenie się spełniło. Jeśli nie umiesz sobie tego wyobrazić po prostu jeszcze nie jesteś gotowa.

20. Musisz przeprosić się z warzywami. Owoce tez są ważne, ale warzywa są najważniejsze. 21. Ćwicz przy ulubionej muzyce. Mnie muzyka dodaje skrzydeł, energii i motywacji, aby skończyć trening do końca.

Powodzenia i daj znać jak Ci idzie i co chciała byś / chciał byś dodać do tych punktów, a chętnie zaktualizuje listę o kolejne punkty z informacja, że to od Ciebie.






Skutki picia duzej ilości wody

Skutki picia duzej ilości wody



Tak, tak brzmi dziwnie, ale dobrze czytacie. Są skutki uboczne picia za dużej ilości wody dziennie. Musisz wiedzieć koniecznie , o co chodzi.
 


Nie ważne, czy pijemy wodę, soki, herbaty czy inne napoje najważniejsze jest to,  żeby regularnie przyjmować płyny, w ciągu całego dnia. Należy przyjmować od 6-8 szklanek dziennie, jeśli intensywnie ćwiczysz i się pocisz to troszkę więcej.




Czy wiesz co to jest  Hiponatremia ?

To najbezpieczniejszy skutek nadmiernej ilości wody jaka wypijemy.

Jeśli ćwiczysz około 3,5 godziny ciągiem  i wypijasz więcej  niż około 1 litra płynu na jedna godzinę to możne dojść do drastycznego spadku zawartości sodu w Twoim ciele, a to może spowodować niestety śmierć.


Objawy  Hiponatremia to :

- puchnięcie rak - ale takie wyraźne puchniecie. Masz wrażenie ze Twoje dłonie podwoiły objętość.
 - skurcze nóg,
- wyraźna utrata koncentracji,
- biegunka albo wymioty,

Jeśli ćwiczysz dłużej niż 3,5 godziny i doświadczysz jakiegokolwiek z tym objawów natychmiast zgłoś się do szpitala !!!


Copyright © 2014 BeSlim , Blogger