Moje treningi





 Jak zauważyliście Nowa seria [ Trening Dnia BeSlim ] to autorskie treningi ułożone przez ze mnie. Dzisiaj notka informacyjna jak je wykonywać.





Ciesze się bardzo, że pierwszy trening Wam się spodobał. Będą one pojawiać się co jakiś czas, ale zasada ich wykonywania jest taka sama.

Na wstępie przypominam to tylko 30 minutowe treningi !!!! Gdzie trening główny to tylko 20 min. Każdy znajdzie tyle czasu w ciągu dnia, aby go wykonać .

Treningi są to treningi opierające na formule HIIT, czyli bardzo intensywne treningi.

Jeśli dopiero zaczynasz swoja przygodę z treningami, odchudzaniem itp. Nie polecam wykonywać od razu żadnego treningi czy to mojego, czy innych trenerów. Dlaczego?

Dlatego, że musisz przygotować swoje ciało to aktywności fizycznej po tak długiej przerwie.

Zacznij od spaceru, wiem pomyślisz głupie i strata czasu, ale ja tak zrobiłam i bardzo mi to pomogło. Przygotowywałam swój organizm miesiąc. Dlaczego miesiąc? Bo czułam dopiero po miesiącu , że jestem gotowa na poważniejsze treningi. Musisz wsłuchać się w swoje ciało , bo tylko Ty sama wiesz kiedy jesteś gotowa na coś więcej, na mocniejszy trening.

Dlatego proszę nie skacz na głęboką wodę, ponieważ szybko się zniechęcisz. Idź na spacer, weź rower pojeździj gdzieś, wyskocz w góry pochodzić po szlakach. Odbuduj swoja kondycje powoli.

Okay jeśli już poczujesz , że jesteś gotowy możesz działać z moimi treningami.

Pierwszy jest - TUTAJ -

Postaraj się każde treningi wykonywać w ustalonym czasie. Ja, żeby prawidłowo go trzymać używam np. aplikacji INTERVAL TIMER.


 Ustawiam sobie wszystkie potrzebne dane do treningu i wiem, kiedy odpocząć , a kiedy mam ćwiczyć.

Treningów nie wykonuj codziennie. Aby mógł prawidłowo zadziałać wykonuj co 2 dzień. Czyli jeden dzień ćwiczysz na drugi odpoczywasz. Możesz je dowolnie miksować. Możesz cały tydzień robić jeden albo co kolejny trening zmieniać zestaw. Wybierz swoje ulubione tak, aby Treningi sprawiały Ci radość. 

Treningi mają na celu pozbycie się tkanki tłuszczowej i wymodelowanie sylwetki.

Będą zwykłe treningi bez obciążenia, z obciążeniem, z taśma, piłkami itp. itd. dlatego zachęcam do zaglądania i wykonywania moich treningów.

Będę pokazywać moje miesięczne rezultaty, tak aby Cię zachęcić i zmotywować do działania. !!!!

Do dzieła, Lato juz niedługo !!! Gwarantuje Wam, że z moimi treningami sylwetka będzie jak marzenie !


40 komentarzy:

  1. Super, ze dodalas taki informacyjny post, bardzo sie przyda. Ide zaraz na spacer!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super:) koniecznie rower, spacer, trucht!!

      Usuń
  2. Ja kondycje juz mam ok wiec dzis Twoj trening. N

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo nie wiedzialem ze jest taka aplikacja!!! Arek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt po angielsku ale super sprawa

      Usuń
  4. A ja juz dawno po Twoim treningu, czekam na nastepny swietny post. Znasz sue na tym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie, kolejny treningu juz w tym tygodniu

      Usuń
  5. Muszę kiedyś spróbować HIITów, ale jak na razie się cykam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego sie cykac, hiit to fajna i szybka sprawa!

      Usuń
  6. Super tekst, oby tak dalej. Widze, ze dzialasz. Treningi, przepisy wlasnego autorstwa. Tak trzymaj a gwarantuje sukces Elka

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez sie boje hiitow ale dzisiaj sprobuje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ! Czekam na ćwiczenia z taśmą i piłką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz niedlugi beda takie:) narazie zachecam do tych bez sprzetu:)

      Usuń
  9. Juz nie moge sie doczekac treningow z obciazeniem!! Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz niedlugi, narazie sprobuj tych bez obciazenia

      Usuń
  10. Kiedy nastepny trening?

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna ta aplikacja, nie wiedzialama ze cos takiego istnieje. Teraz duzo latwiej bedzie sie cwiczyc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super sprawa taka aplikacja, tez nie wiedzialam o jej istnieniu ale poszperalam i wyszperalam:)

      Usuń
  12. Czekam na cwiczenia z piłką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz niedlugi, narazie zachecam do tych bez obciazenia

      Usuń
  13. Świetny informacyjny post! Dużo ciekawych i wartych zapamiętania rzeczy zawarłaś :D
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na bloga liczę, że zostawisz po sobie jakiś ślad i weźmiesz udział w adwentowym wyzwaniu :* http://vickyemikor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super post, fajnie , ze jestes taka normalna, taka swoja:) oby tak dalej
    Andzia

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubie hiity daja w kosc a ten Twoj czuje juz 2 dzien !!! Czekam na wiecej Ewka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie , ze przypadl Ci do gustu

      Usuń
  16. Fajnie, ze napisalas taki post informacyjny, nie kazdy wie jak cwiczyc. A porzadny opis do wlasnych treningow to podstawa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mus byc pozadny opis, gdyz nie ma treningu bez opisu. Kazdy musi wiedziec co cwiczyc i jak cwiczyc

      Usuń
  17. Dzięki za ten post, chciałabym rozpocząć z Tobą ćwiczenia razem zawsze raźniej;) kiedyś już ćwiczyłam z innymi internetowymi trenerami, ale jakoś nie mogłam się w to dłużej wkręcić, tym razem mam nadzieję, że będzie inaczej:) zaraz ściągam aplikację, zawsze mi tego brakowało podczas ćwiczeń!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam na pokladzie. Zeob zdjecie przed bedziesz miala wieksza satysfakcje jak obejrzysz je za kilka miesiecy:) jesli masz jakies pytania pytaj smialo tutaj albo email

      Usuń
  18. Fajnie, ze opowiedziala o tym przygotowywaniu sie. To bardzo,wazne a nikt o tym nie pamieta, Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przygotowanie to wazna slrawa, nie wolno o tym zapominac

      Usuń
  19. Fajńie, ze opowiedzialas o tym przygotowywaniu sie. Nie wiele osob o tym pamieta, a to bardzo wazne !!!

    OdpowiedzUsuń

dziekuje za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger