Mix zdjęciowy



Nie jest tego za wiele, ale zapraszam na kolejny podgląd mojego życia.


Trening zrobiony. Znalazłam idealne legginsy  , które nie spadają z tyłka podczas ćwiczeń.
Do kupienia - TUTAJ -


Czasem jest taki dzień, w którym nie chce się nic.
No power
No make up
only rest

Sukienka do kupienia ( jestem zaskoczona jakością materiału - jest super)


A takie jajo dostałam od męża :)


 Ciekawy obrazek znalazłam w necie, znałam tylko 3 warianty. 
okazuje się , że jest ich więcej


Żabka znaleziona na spacerze.
Fot. Mariusz Gudowski

Nie poddawaj się. Zaciśnij pośladki i działaj dalej.
 









26 komentarzy:

  1. Nooo i ja tez takich legginsow poszukuje. Wszytskie mi z dupy leca i az sie odechciewa cwiczyc. Zamawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gwarantuje te z tyłka Ci nie zlecą

      Usuń
  2. Też mam dzisiaj taki dzien, no make up i w sumie nie wstydze sie tego. Fajnie, ze pokazalas sie naturalnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ah te Twoje loki. Nie jedna kobieta Ci ich zadrosci

    OdpowiedzUsuń
  4. I jak, jajo zjedzone? :) a ja żabki to bardzo lubie... jeść hihi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj wiec co to znaczy spadające legginsy. Nie nawidze tego masakrycznie. Elka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te nie lecą z tyłka , wiec jest super.

      Usuń
  6. O matkoooo Kocham twoje włosy.
    Olga

    OdpowiedzUsuń
  7. No to mnie zaskoczyłaś z tym obrazkiem sztućców. Bo ja znałam tylko 2 zasady, koniec, albo nie ruszaj. Heheh no to trzeb zapamietać reszte.
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te legginsy

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny ten mix dzuesieszy

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne te gacie do cwiczen. Zazdroszcze ze znalazlas te ktore nie spadaja z tylka. Ja nie moge na takie trafic. Moze skusze sie i zamowie te co Ty? Ale chyba wole ciemniejszy kolor bo w jasnych wydaje mi sie ze jestem jeszcze grubsza...:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubie ciemniejsze rzeczy, ale takie kolorowe poprawiaja mi humor

      Usuń
  11. Piekne te wloski masz

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnie Zdjecie boskie. Kiedy znowu nowy przepis? Wszytskie wyprobowalam Ewka

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow a gdzie mozna takie wielkie jajo kupic ?

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger