Magiczne ubrania





Mam w swojej szafie takie specjalne spodnie i spódniczkę, które kocham, bo są cudne, piękne i wspaniałe,  by mogły leżeć na mnie . 

Dlaczego " by mogły"

Ano dlatego, że nigdy ich nie miałam na sobie. Kupiłam dlatego, że były właśnie tak cudowne , przecenione.  - Ooo Matko,  no żal było nie brać. -

To nic, że nie w moim rozmiarze. Przecież schudnę do tego rozmiaru ,aby je założyć.Tak wtedy właśnie myślałam kupując je.  Która z Was też sobie tak mówiła?

  I tak, spodnie mam już 3 lata, a spódniczkę 4. Bez komentarza. 

Zrobię zdjęcie jak wchodzą mi na jedna nogę , po Metamorfozie będzie fajne zestawienie. 
Też macie takie magiczne ubrania, które czekają jeszcze z metka na to jak schudnięcie? 



Ja ciągle wierze, że wreszcie w nie wejdę. W końcu po coś ustaliłam sobie rok 2019 wielkimi zmianami w moim życiu. 


20 komentarzy:

  1. Ha ha ha też mam spodnie i spodenki, ktore czekaja na mnie już chyba z 5 lat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5 lat Hihi sporo. Moje tez niedługo się postarzeją.

      Usuń
  2. Nooo to ja mam tak samo. Zakupoholizm miałam bardzo dlugo. Musialam cos kupic. Nie wazne czy bylo za duze czy za male , po prostu musialam. Teraz mam 3 szafy, 3 komody, a ja chodze tylko w ubraniach z jednej szuflady. Po prostu jakas masakra. Ale dalam sovie rok, jak schudne wszytsko przymierzam, co dobre zostaje , reszte wywalam. Emilka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety my kobiety tak mamy. Chomikowanie ciuchów . Najgorzej ich się pozbyć .

      Usuń
  3. Wydaje mi się, ze każda dziewczyna ma takie ubrania. Ja mam ich znacznie więcej. Ale tez poczekam rok i jak schudne to robię wielkie czyszczenie. TYLko właśnie co z takimi ubraniami , szkoda ich uwalić do śmieci, co radzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je oddam , wywalić nie wywalę bi szkoda. Może sprzedać jak są nowe, albo mało noszone?

      Usuń
  4. A czemu 2019? 2018 bliżej :-)
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2019 dlatego, że to będzie rok moich zmian w życiu . Nie tylko idealna figura, ale jeszcze pare innych rzeczy. W 2018 pewnie już będę wyglądać tak jak chce, jak mi się marzy, ale cel to 2019. Zdrowo i nie za szybko.

      Usuń
  5. Rozumiem :-) A jak chciałabyś wyglądać, masz jakiś wzór? Upatrzony rozmiar? Wydajesz sie zgrabna i masz bardzo ładne spiralki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ale to tylko ozory, do zgrabnosci mi daleko...:( nie powinno się sugerować waga ale mi się marzy wreszcie zobaczyć 5 z przodu mojej wagi :) w głowie nam wyobrażenia swojej sylwetki, nie wzoruje się na nikim . Pozdrawiam

      Usuń
    2. Wydajesz się wysoka, masz jakieś 170cm? Ile aktualnie ważysz i jaki masz rozmiar? Może Ty wcale nie jesteś obiektywna :-)
      Ja mam 78kg i 165. Niby dużo, ale podobno tego po mnie nie widać :d

      Usuń
    3. Ja mam 164 cm :) oj poczekaj na moja metamorfozę , zdziwisz się:) po prostu ubieram się tak , aby nie było widać tego co mi przeszkadza:)

      Usuń
    4. A długo muszę czekać? :d

      Usuń
    5. Zaglądaj regularnie na bloga :)

      Usuń
  6. Walczymy razem?

    OdpowiedzUsuń
  7. A ile masz ubrań ? Alicja

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja takich rzeczy nie kupuje, za to takie z których wytyłam mam kilka i czekają na te lepsze dni... Chudsze czasy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno takie czasy nastąpią. 3 mam kciuki.

      Usuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger