photo mix BeSlim



 Ostatnio trochę się działo. 
Wzięłam się porządnie za siebie. Czysta micha, codziennie trening. Spacer we wrzosach. 
No koniecznie zobacz dzisiejszy Photo mix


 Znalazłam idealna piżamę dla siebie. Może to też być dres w ciągu dnia.
Onesie czy jak to się to tam nazywa. 
O matko, że też wcześniej nie znalazłam czegoś takiego.
Wreszcie nie marznę, bo wszystko zakryte. POLECAM

Kupiłam -> TUTAJ <-


 Trening siłowy - musi być !
bidon od #zdrowybidon


Orkiszanka, niestety owsianka źle na mnie działała 


Wreszcie wyciągnełam mojego ringa


Po treningu, padnięta.

Czasem jest taki dzień, że nawet kawa nie pomoże...

Wrzos, takie widoki mam niedaleko miasta





czas na dawkę jedzeniową.





Fajna książka, warto poprzeglądać.
Recenzja była na blogu.


Wreszcie dorwałam, za grosze. 
Worki do gotowania na parze w mikrofalówce.


Interwały na trenażerze


Placki kukurydziane z owocami na wynos.

Obiad na 2 dni. 
Wszystko gotowane na parze.
Znacznie lepszy smak niż z wody.




10 komentarzy:

  1. Piękne te widoki masz. Zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten obiadek na końcu, wyglada smakowicie. Jak robiłaś pulpety?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mielone mięso z indyka, zmielona marchew, pietruszka i cebula, wymieszac z przyprawami i gotowe

      Usuń
  3. Wrzos jest piekny o tej porze roku

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy przepis na placki?

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszcze trenażera i tych widoków. Kiedy będziesz w PL? Może jakieś spotkanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W polsce będę w grudniu, co do spotkania hmm pomyślę

      Usuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger